Sosyal Medya Reklamları

FACEBOOK REKLAMLARI

Türkiye’de en fazla üyeye sahip olan ve en hızlı büyüyen sosyal mecra Facebook’tur. Yalnızca genç nüfusa hitap etmeyen Facebook, internete ve teknolojiye ilgi duyan kariyer sahibi insanların da ilgi alanına giriyor.   Sosyal ağ üzerinden yayılan reklamınız bu şekilde dilden dile daha kolay ulaşabilir. Bu sayede reklamınız bir kez gösterildikten sonra birden fazla potansiyel müşteriye ulaşmanız mümkündür. Bu, sosyal medyada yapılan reklamların en büyük artısıdır.


Hedef kitlenize ulaşan en kolay yollarından biri de Facebook’tur. Reklamlarınızı ülkeye, şehre, cinsiyete, yaşa, anahtar sözcüğü, medeni durumuna, eğitim durumuna, iş ünvanına göre hedefleyerek istediğiniz kitleye kolayca ulaşabilirsiniz. Bu yolla bütçenizi de ürününüzle en çok ilgilenen kitle için değerlendirmiş olursunuz.



İNSTAGRAM REKLAMLARI

Dünyanın en büyük mobil reklam platformları arasında bulunan Instagram, 400 milyondan fazla kullanıcı kitlesine sahip. Markanız için Instagram üzerinden reklam yayınlayarak ürün ve hizmetleriniz için yüksek etkileşim oranı yakalayabilirsiniz. Instagram reklamlarınız ile ürün ve hizmetiniz bütçeniz ve hedefiniz doğrultusunda ilgili kitlelere kolayca ulaşır. Ürün ve hizmetlerinizin tanıtımını Facebook reklamları ile ilgili benzer özelliklere sahip olan Instagram üzerinden yaparak, bilinirliğinizi artırabilir, web sitelerinizin trafiğini yukarıya taşıyabilir, satış konusunda önemli geri dönüşler alabilirsiniz.

Carousel ve Stories olmak üzere 4 temel reklam modeli bulunan Instagram’da video, görsel ve birkaç görselin kaydırılarak görüntüleme yapılması mümkündür. CRM Medya olarak işletmenizin hedeflediği noktaya kısa sürede gelmesi için en doğru reklam stratejilerini oluşturuyoruz. Doğru zaman ile doğru hedef kitleyi bir araya getirerek sitenizin etkileşim oranını kısa sürede yukarı seviyeye taşıyoruz.



TWİTTER REKLAMLARI

Twitter kullanıcılarının sayısı her geçen gün daha da artıyor. Twitter yakın bir tarihe kadar ülkemizde çok fazla kullanıcıya ulaşmamış bir sosyal ağ olmasına rağmen son 1,5 yılda oldukça rağbet görüyor. 20 milyondan fazla Türk kullanıcıya sahip platform, reklam alarak markalar için cazip bir mecra olmuştur.

Twitter kendi içerisinde temelde 3 farklı reklam modeli sunmaktaydı. 2015 yılında hızla büyüme kaydeden platform, kullanıcılara 6 yeni reklam modeli ile daha geniş bir alanda hizmet vermeye başladı. Bu yeni reklam modellerinden bazıları reklam verenler tarafından oldukça sık kullanılmaktadır.

Twitter, reklam vermek isteyen markalar için birkaç reklam modeli sunuyor. Markalar bu modeller içerisinden ihtiyacını karşılayabiliyor ve kampanyalarını oluşturabiliyor.